فرم هاي عمومي اداري
 

1. درخواست پشتيبانی از سفرهای علمی خارج از کشور

 

تقاضای پشتیبانی از سفرهای علمی از طریق سیستم اتوماسیون اداری پژوهشگاه به آدرس https://as.ipm.ir صورت خواهد گرفت. (بخش کارتابل---- کارتابل اصلی ----- کارتابل  ماموریت خارج از کشور ----- درخواست جدید)

چنانچه در این سیستم دارای حساب کاربری نمی باشید مراتب را به پژوهشکده اطلاع داده تا برای شما حساب کاربری تعریف گردد.

 

توجه: درخواست ها حتما می بایست 50 روز قبل از سفر ارسال شود.

در مورد سفرهای بدون مقاله علاوه بر فرم مربوطه در سیستم اتوماسیون اداری، می بایست 3 فرم ذیل نیز تکمیل گردیده و در سیستم اتوماسیون بارگذاری گردد.

در مورد سفرهای با ارائه مقاله جهت شرکت در کنفرانس و کارگاه، فقط فرم مربوطه در سیستم اتوماسیون اداری تکمیل می شود و نیازی به تکمیل3 فرم فوق نیست.

 

تسویه ماموریت: پس از انجام سفر علمی، لازم است از طریق سیستم اتوماسیون پژوهشگاه، فرم تسویه ماموریت خارج از کشور تکمیل گردد و مدارک هزینه کرد در سیستم بارگذاری شود.  اصل مدارک نیز تحویل پژوهشکده شود. لیست مدارک لازم جهت تسویه ماموریت از اینجا قابل مشاهده است.

 

2. فرم صدور رواديد جهت مدعوين
دريافت فايل

مدارك مورد نياز:
1. فرم تكميل شده صدور رواديد
2. اسكن صفحه اول پاسپورت (پاسپورت حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.)
توجه: مدارك فوق حداقل مي بايست 2 ماه قبل از حضور مدعو در اختيار پژوهشكده قرار گيرد.


 

3. فرم درخواست ايجاد پست الكترونيكي ipm.ir
دريافت فايل

 

4. فرم درخواست شناسه کاربر اینترنت (مدت زمان محدود)
دريافت فايل


5. فرم درخواست ايجاد شناسه كاربر جهت استفاده از كامپيوترهاي پژوهشكده
دريافت فايل

6. فرم درخواست اتصال به شبكه وايرلس
دريافت فايل

7. قرارداد حق التحقيق
دريافت فايل

8. فرم اطلاعات پرسنلي

دريافت فايل
 

  


 

 

 
© Copyright 2000-2011
Institute for Research in Fundamental Sciences (IPM)
All rights reserved.
  Please submit your comments or questions here, or contact Webmaster.